4/12 2010



VAD FAN GÖR MINNAH I IDOL??


Minnah fick en andra chans vilket jag inte tycker är rätt för hon är inte den som var bäst utav dem som åkt ut. Hon kan inte vinna nu, det är meningen att JAY ska vinna vad än folk säger!!

Om Minnah mot förmodan skulle vinna idol så kommer jag alltid hålla fast vid att, "det var meningen att Jay skulle vinna och någon annan skulle igentligen stå i final mot honom, hon hade redan åkt ut!!!!!

Om Minnah vinner idol, kommer Jay att få en till chans då? Nej skulle inte tro det. VARFÖR FICK MINNAH KOMMA TILLBAKA?? HON SUGER!!!!

Om inte Jay vinner så kan idol fara åt h-vete för då är det seriöst inte värt att se, vi har redan sett en vinnare försvinna för tidigt ur idol (kapten karlsson) som var med för något år sen.

jag tror att den gången så åkte han ut för att alla tänkte att alla andra röstade så man kunde rösta på någon annan som man tyckte skulle vara kvar. men då vart det ist så att kapten karlsson fick för lite röster. Jag tycker att vill man att någon ska vara kvar så tänker man inte att alla andra röstar, UTAN DÅ RÖSTAR MAN!



Kommentarer
Postat av: hannew

håller med!!!!

2010-12-04 @ 00:40:27
URL: http://hannewestman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller fullt och ständigt med dig!

2010-12-04 @ 01:45:55
Postat av: SOFIE [ VARDAGSLIV & FOTO ]

Sv: Hej, tack så jättemycket. Jo, jag har just nu lite problem med att lägga upp bilder för att våran kamera vill inte föra över bilderna eller så är det våran dator. Men tack för kommentaren [:!

2010-12-04 @ 09:23:29
URL: http://sofiies.webblogg.se/
Postat av: SOFIE [ VARDAGSLIV & FOTO ]

Jaha, du menade Nadja. Men tack iaf!

2010-12-04 @ 09:25:14
URL: http://sofiies.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men Jay knarkar ju._.

2010-12-04 @ 11:35:03
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback