HEJ JAG VET DÅLIG UPDATE!1

Det är ju dålig update nu för att jag prövar ju på nattstad som jag blev tipsad om för att jag har ju börjat att klättra mif lite högre upp i bloggstegen och där så får man lite andra enklare saker. :) men jag trivs då än så länge på nattstad och tycker om att blogga där redan efter 2 dagar och nu tjänar jag mer pengar på bloggandet. :D

Här har ni nattstad bloggen - KIMPISCH

Och nu kan ni också få veta att jag heter Kimberly Sandberg Persson och min pojkvän heter Oscar och jag vet att jag inte sagt namnet tidigare men nu tyckte jag att det var dags det är snart ett år sen jag började blogga här på piteasflicka och vi får väll se hur högt jag kan ta mig i bloggstegen. men gå gärna in på nya bloggen och titta lite gärna kommentar eller två för att säga vad just ni tycker jag vill ju såklart ha mina gamla läsares åsikter också. :)

Och jag ska gå in och titta på era bloggar också om jag hinner. men för att jag ska hinna det så måste ni ju kommentera också. :)


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback