klänningar!!

Vill du ha en klänning som ingen annan har??? SY EN!!

Jag ska sy en till mig själv så fort jag är färdig med den andra klänningen som jag nu ska sy till min lillasyster i julklapp. :)

Här är bild på hoodie tröjan och klänningen som jag gjort:

dålig bild (hade dock gärna haft lite tyll under också)

Gjorda av gammla sidenpyjamasbyxor och ett gammalt linne från då jag var 13..
tror ni att en 9 åring blir glad över den som julklapp??????

Vet inte än om jag ska ha hoodien själv eller om jag ska ge bort den i julklapp också, det kan ju vara kul att ha något själv också, alltså hade jag vart mindre om bystet och höften så hade jag lätt behållt klänningen själv, men nu kan jag inte det för jag får inte på mig den. ;P


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback