SÅ SKÖÖÖÖNT!!

Nu är vi hemma, vi lsutade 10 över 11 så då gick vi in till stan och åt lunch på Arbaillo.
Nu så fick jag tag i N som jag inte fått tag i på typ 2 veckor kanske.. vart jätte orolig och nu när jag ringde så var det lite oroligt så hon skulle ringa upp mig om ett tag.

Under tiden som jag väntar så ska jah börja sy på en klänning åt Louise till julklapp, Louise är P's barn. :)
Då man lever på studiebidrag så har man inte riktigt råd med allt så det blir lite nödlösningar åt vissa. men efter att klänningen är sydd så är det bara 3 personer kvar på julklappslistan.

aja nu ska jag iaf börja måtta och nåla. :)

PUSSPUSS
Jag saknar min MII!! :D<3

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback