Till bezie!!



Jag vet inte så mycket om bloggaren bezie, det jag vet är att han är bög, kan inte fixa sitt hår och han verkar inte veta vad en sax är!!

Han har skrivit på din blogg följande :" Visserligen har jag sagt att man är mobbad om man inte tappat oskulden innan man fyllt 13 och det står jag fortfarande fast vid! Men det finns fortfarande något som kallas kondom."

Okej det finns en gräns på provocering, jag har en massa småsyskon det kan jag ärligt stå för just nu har jag 3 st som är under 13 eller som är 13.
Och min syster som är 13 och ska fylla 14 i mars jag hoppas då för guds skull att hon är oskuld fortfarande. SO WHAT OM DET FINNS KONDOM!?

Sex handlar inte om att man ska bli av med oskulden så fort som möjligt, det är ingen tävling om vems om legat med flest, eller vem som har haft/har flest könssjukdomar.
Sex handlar om sååå mycket mer än det, sex är inte bara att stoppa k***n i F****n det handlar om en känsla, det handlar om mognad också till en stor del. OM man känner sig mogen för att ha sex så tänk igenom det ett tag till. Gör det inte bara för att göra det.

men absolut känner du att du är mogen för att ha sex så ha det, men glöm inte att tänka igenom vad det är du gör, oskulden tappar du bara en gång det går inte att göra det ogjort på riktigt.

TÄNK DIG FÖR PÅ HUR DU GER UT SIGNALER TILL FOLK BEZIE!!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Stackars folk som tappar sin oskuld ;)

2010-12-05 @ 02:38:02
URL: http://sarakechi.blogspot.com
Postat av: llina

SVAR; för att det började på morgonen med att jag kom försent till skolan. sen snubblade jag på bollen när vi spelade innebandy, sen failade jag på matteprovet,sen tog läraren min mobil i 3 dagar bara för att jag hade mobilen på lektionen. sen blev jag utskälld utav en annan lärare. sen efter skolan så stack jag ut med min några kompisar och sen blrjade jag och min pojkvän bråka, för han trodde jag höll på mednågon annan, det gjorde jag inte, men sen så blev det helt fel så vi gjorde slut..



det är en dålig fredag för mig:)

2010-12-05 @ 11:29:57
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback