22/2 2010

Nu ska jag och mr.Love lägga oss och se på tv har nyss varit ute en sväng och var i baren och köpte en sprite för vi vart törstiga ioförsig så går det ju att dricka vatten men var sugen på något sött.
Imorgon blir det nog att dricka vatten när vi blir törstiga.

Inget mer inlägg blir det ikväll så vitt jag vet iallafall eftersom att vi nu går och lägger oss vi kommer antagligen att sova som stockar eftersom att vi har suttit i en buss hur länge som helst och sen måste jag erkänna att jag faktist är lite mer mamma sjuk än vad jag trodde att jag skulle vara.
Nog skulle det vara skönt nu att typ sitta och dricka en kopp te med mamma och äta en kvällsmacka.
menmen så här är livet man måste någon gång gå vidare. Nu är jag ju bara på praktik men det blir ju bra träning inför senare i livet då jag faktiskt kommer att flytta hemmifrån på riktigt och kanske inte ens bi i Piteå som jag nu gör.

iallafall så nu skulle vi ju gå och sova.

Skönt att sova i dem dära kuddarna. :P
GOD NATT / PITEASFLICKA

Kommentarer
Postat av: designtopia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

2010-02-23 @ 08:29:07
URL: http://designtopia.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback