23/2 2010

Nu sitter jag och mr.love och spelar kort det känns som att det aldrig blir osm jag säger jag sa att vi skulle se film men vi spelar kort sistället men bara så ni vet det är inte dte att jag ljuger det bara inte blir som jag säger. HAHA
bloggdesignen är på böjad och jag ska fortsätta med den lite grand då mr.love går och börjar jobba klockan 3 för då ska jag vänta i 2 timmar innan jag ska jobba.

Nu ska vi iallafall spela lite till kort vi spelar Ne*er och president sen ska vi nog se någon av filmerna som vi köpt.


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback