26/7 2010

sitter i jävla korridoren på Laponia hotell.... deras trådlösa internet når inte mr.loves rum så jag måste sitta i korridoren för att kunna använda internet..

Och den som hade kommenterat på "piteasflicka säger till" har ingen anning om vad jag pratar om... Jag pratar om dem som super sig fulla hela tiden överallt mitt i veckan och sen inte orkar tex gå på skola eller jobb dagen efter och skyller på sjuka... jag pratar om alkoholister inte om "normala" människor.. så du har ingen anning om vem du hoppar på och om vad!!

Iallafall så arvidsjaur suger och jag kommer ALDRIG att flytta hit... det finns absolut ingenting att göra....

Nu ska jag iallafall gå tillbaka till hotellrummet och vänta på mr.love sen kanske vi ska gå och hälsa på missy och Åsa men vi får se hur det blir med det. Vi får ju se om jag uppdaterar mer idag med tanke på att jag måste sitta i korridoren för att uppdatera!!

TJENISPENIS! ;)

Hoppas på sol imorgon.. men det är väll säkert bara att glömma då, När man är i arvidsjaur där sole aldrig skiner! ;) skämt åsido...
kan inte lägga in en bild heller så Laponia kan ju suga K*K, för hit kommer jag inte igen... inget att rekomendera till folk dyrt och dåligt. Ni som nu möjligtvis av någon anledning ska till arvidsjaur bo på campingen i stuga ist, det är billigare och mer för pengarna, här är det dyrt och dåligt. + det finns inget att göra i arvidsjaur endå!



Kommentarer
Postat av: gegge

Var inte du själv där på praktik???

Och är det så klevert att kritisera nåt man snålbor på när ens pojkvän jobbar där???



Man kan ju undra varför du inte fick jobb där men din boy då du skriver så.

elle????

2010-07-28 @ 02:22:00

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback