11/3 2010

Har ni saknar mig?? klart ni har.
Iallafall så jag är fortfarande sjuk så jag och mr.loove har åkåt hem ifrån hotellet och far inte tillbaka förrens på måndag för då borde vi vara friska. vi har åkt buss i fyra timmar och det blir man absolut inget piggare av, jag har tänkt lägga mig i vardagsrummet och se film iallafall.
mr.love är hemma hos sig igentligen så borde jag ha åkt med han för dem hära här hemma är så rädda för att bli sjuka dem är ungefär som jag är då folk har magsjuka, men sk*t samma. nu ska jag vila och det är inte säkert att det blir någon mer uppdatering ikväll.
ifall inte så god natt och ifall att så läs sen igen.

veckans blogg kommer upp en ny omgång imorgon.
det här rä sista länkningen till förra veckans vinnare av veckans blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så skönt för dig att vara hemma nu när du inte är frisk

Håll dig lugn nu under helgen också så går det säkert över till på måndag

2010-03-11 @ 19:15:29

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback