14/3 2010

Nu ska vi gå och lägga oss, det har vart en skit kass dag. förlåt för att ni fått stå ut me dlite konstiga/tråkiga texter, men som sagt en skit kass dag har jag haft. Nu sitter mr.love och packar det sista av mina grejer eftersom att ajg sitter och skriver här på datorn, men vi ska iallafall gå och sova imorgon blir det dålig uppdatering för att vi ska tillbaka till arvidsjaur är fortfarande förkyld men vi får se hur det går.
Vi har diskuterat lite jag och mr.love om vem som ska sova längst ut, vi pratar om det varje gång vi går och lägger oss, jag vill sova längst ut för att jag är så liten och kort så jag ser inget om han ligger längst fram för han är ju mer bredaxlad än jga. men ändå så fortsätter han med att han vill sova längst ut, hur tycker ni vi ska ha det??
God natt och fundera på hur erat liv ser ut. :)


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback