14/3 2010

idag har jag och mr.love vart tillsammans i 2 år och en månad. :D
nu är jag vaken och jag sitter och lyssnar på lite "morgon musik" och tittar på bäbisarna, en av dem har nästan öppnat ögonen helt.

Varför blir man så vilse utan kontroll? vissa värre ändra andra, men det är som att man har ett behov av det och måste ha kontrollen hela tiden, kontrollera allt.
vem är det som ska ha kontrollen, är det alltid den äldsta, eller är det den som blir mest arg av att inte ha den?
varför är det vissa som får bestämma att si och så ska det vara, medans andra inte ska ha ett skit att säga till om?
varför tror vissa människor att dem betyder mer än andra? Varför ska dem få sitta och skryta/ljuga och man ska bara sitta hjälplöst och lyssna och gå på alla lögner som man hör?
varför ska någon få bli så arg så glas spricker, och folk gråter och djur springer och gömmer sig i ett hörn och darrar och bara vill därifrån eller bara bli skyddad?
Varför ska någon få sitta och döma ett förhållande och sen inte ens kunna ha ett själv? Varför ska man skämmas då man gjort det som var bäst för en själv? Varför tror folk på dina lögner? Varför ska vissa få döma en utan att veta sanningen, utan bara gå på efter en lögn? Döda ett djur, döda ett till? Gå på dina egna lögner? Glömma av vad du säger? det finns vittnen men nej du har ALDRIG fel???????
Tips från mig: Lev ditt liv, låt ingen annan göra det åt dig!

Jaja det här var något ni kan fundera igenom, ni vet jag har också känslor och det är också en den till den dåliga uppdateringen, jag behövde bara skriva ut lite, likadant som andra kan sitta och skriva ut känslor så kan jag! Mina känslor är bara mycket frågor som jag nog inte lär få några vettiga svar på.

Nu ska jag gå och kanske äta frukost sen ska jag ut och fixa på min bil.

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback