16/3 2010

Nu har jag slutat mr.love har fått veta att han ska jobba dag och jag jobbar kväll.... det suger!
för nu hinner vi knappt träffa varandra typ en timme i köket bara, eller typ två timmar mellan då vi börjar det beror på hur mycket folk det är.
Vi ska iallafall lägga oss och se tv nu så det här är nog sista uppdateringen för idag.
Lina som jag jobbar med oftast är ju helt underber hur gullig som helst, skit snäll eh hon också.
Jag ska jobba med Ida imorgon kväll så vi får se hur det går, men hon är säkert lika snäll.
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: emma.

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag i morgon :)

Kram Emma

2010-03-17 @ 00:23:56
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ville du ha praktik i arvidsjaur?

2010-03-18 @ 14:24:32
Postat av: Anonym

bor du hemma eller har du eget tsm med mr.love?

2010-03-18 @ 14:24:50

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback