2/3 2010

Nu har jag sett klart på programmet, nu ska jag släppa ut valpsisarna för jag ska ju in till stan och äta, D har börjat fara ifrån älvsbyn typ nyss så hon är inte här än på ett tag.

Då jag är i stan så ska vi ju äta på nodo som sagt, jag ska äta tacotallrik..mmmmmmm såm gott har inte ätit tacos på en månad. (favorit rätt) sen ska jag fylla på mobilen också då jag är i stan.
efter att jag ätit så ska jag till mr.love och då ska hans mamma hjälpa mig att köpa en hårförlängning från internet.:)

men nu ska jag släppa ut valparna.
NÅGON SOM BOR I NORRBOTTEN SOM VILL HA EN KATTUNGE????


Kommentarer
Postat av: tina

haha okej , de har då faktiskt inte jag heller ;> brukar alltid vara sent ute med o fixa, haha! har du kattungar eller ? :D

2010-03-02 @ 16:43:00
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
Postat av: tina

fan va kul ! :D ja kan ju höra med mamma! ;> vilken färg är din katt ? ;p

2010-03-02 @ 16:57:09
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
Postat av: tina

nåå så söt ! :D

2010-03-02 @ 16:59:48
URL: http://tiiinaeriksson.blogg.se/
Postat av: rebecca

Frågestunden uppe, ni har tills imorgon kväll på er! Se till att fråga en fråga!

2010-03-02 @ 18:00:37

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback