26/3 2010

jag vet att det har vart skituoppdatering idag, men nu är jag hemma hann inte lägga in något inlägg innna vi for på fest hemma hos Johanna, det var trevligt har fått veta att ingen av henne och lottie inte är sur iaf. och vi kom typ nyss hem och då jag kom in i mitt rum så upptäckte jag att en av bäbisarna smitit ut på golvet i mitt rum. haha dem är så söta men ellie är en sån min mamma och visar att dem måste lära sig lite själv.
Om det är något ni inte kan läsa är det för att jag inte är helt nykter men jag kommer iaf att minnas imorgon jag är inte lika onykter som jag var på Kalles, men även om jag var onykter där så minns jag så gott som allt...

Jag och mr.love ska nog lägga oss och se på en film.
GRATTIS ÄLSKADE BROR IDAG BLIR DU 15 ÅR!

ja han fyller år idag, idag blir han byxmyndig, undra om han ska få följa med på utomlandsresan. :)
var det någon fler som ville följa, [email protected]

jaja nu ska jag gå och vara lite social med min mamma innan jag går och ser film. PUSSPUSS

snart är dem mina:

Kommentarer
Postat av: josse

hörrdedu hälsa den 15årige lillpöjken grattis då, bara för att jag faktiskt är myche äldre han han.:)

2010-03-28 @ 13:38:16
URL: http://josefinpersson.devote.se

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback