27/3 2010

Nu har vi vart på ica och handlat lite, jag sprang in på hemmakväll och köpte två skräckfilmer och lite godis. :)
vi ska snart fara hem till mr.love, imorgon ska jag äta smörgåstårta för mamma gör det idag men jag ska äta imorgon istället också äter jag kyckling idag. mmm mumma.
jag bara måste gosa lite med mina bäbisar innan jag ska fara, jag kommer ju sakna dem... :(
jaja men om jag har tid ikväll eller imorgon så kommer lite bilder på filmerna jag köpt under veckan och på dem mr.love köpt + bilder på bäbisarna. :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Erika ♥

Jag vet inte vad jag ska kommentera, men jag tycker att du borde läsa det som hände mig igår. Tycker du att man har rätt att göra så ?

2010-03-27 @ 17:49:54
URL: http://mondoblog.se/EVS

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback