31/3 2010

Pat sa om studiebidraget att det kanske är högre då man är 18, men det är det väll inte?? eller...
Nu har jag iaf en liten klätterapa på mig som klättrar omkring lite här och där. :p haha
iallafall så måste jag in till stan för jag måste köpa en foundation ett vittbaslinne och ett par skor. jag behöver dem grejerna så ska fråga mamma om hon kan svänga förbi stan då hon skjutsar oss, annars ringer vi miss och ber henne hämta oss hon kanske orkar svänga förbi stan. :)
Nu ska jag ta och se på en film, ska se på typ fredag den 13onde eller något sånt jag vet inte annars blir det filmen live, har köpt dem förra veckan. :)
tänkte lägga in lite 90talsklipp idag också så gör det sen.
pusspuss

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback