4/3 2010

vars jag har varit är hos min lillasyster hon fyllde år idag, hon blev så glad så att hon började gråta då jag kom dit, hon är så söt. :D
hon blev ju tonåring idag tretton, det är ju "stort".
Iallafall då mamma kom och hämtade mig så skickade hon bak tre brev i bilen, det ena var det här..
Vad tror ni att det är!?

Det är min nya svarta hårförlängning, jag har en sen förut men den är brun och nött, så nu köpte jag en ny en svart.:D
Nu ska jag gå och se på tv. sen ska jag och mr.love gå och lägga oss. :) uppdaterar sen.

Jag kan tyvärr inte lägga in min logga av något konstigt skäl men skriver det endå...

HUGS & KISSES / PITEASFLICKA

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback