4/3 2010

Nu är jag vaken, jag somnade typ tjugo i sex och gick och la mig halv sex, och ändå är jag inte särskilt trött nu.
Men det blev iallafall 5 bäbisar totalt och dem är söta fast än dem ser ut som små råttor nu. :)


Här är en bild på dem imorse då dem ligger i kartongen.

en av ungarna, dem är pyttesmå, men det förstår jag för kattmamman är liten och dem var ju 5 stycken så. :P
mer bilder kommer sen, om det nu är så att ni ens vill se. :)
Nu ska jag äta frukost IGEN! helt otroligt fast igår åt jag bulla till frukost.

Kommentarer
Postat av: Cathrin D



guuud så söta!! Bara älskar små kissebäbisar =))

Hoppas du hottar braiga hem åt dem =)

2010-03-04 @ 14:41:51
URL: http://levalatt.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Så små och söta!! Pluttinuttiga!! :)

Efter att jag fick ryggmärgsbedövningen så kände jag ingenting..jag skrek inte eller hade ont under förlossningen, var mest där i början som det gjorde ont i några timmar men det var uthärdligt. När det blev värre fick jag lustgas, hallelujah! Så var inte rädd, man får bra med hjälp om man vill :)

2010-03-04 @ 15:02:11
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback