4/4 2010 - NATT!!

än så länge så har katten fått 5 ungar alla lever, men av någon anledning så har hon valt att föda alla i min säng så jag måste flytta på dem till kartongen också måste jag renbädda min säng, tur att jag har överkast så det där det som drabbats mest, också har jag dubbla täcke så jag kan använda det undre täcket. men jag måste ändå renbädda imorgon.
Nu ska jag vänta och se om det känns på hennes mage om det kommer en till, om det inte känns som det så ska jag försöka sova lite grand innan jag ska upp imorgon bitti.
jobbig natt, men jag sa ju att det skulle bli inatt eller imorgon och det böev inatt. glad är jag för det, för nu fick jag vara med och se på det och hjälpa katten lite grand.
Nu ska jag iallafall kolla annars blir det att sova, bilder på födseln kommer imorgon då jag orkar om jag är hemma.
GOD NATT, GOD NATT, GOD NATT!!!


Kommentarer
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫

Michael är bäst! :D Peace And Love ♥

2010-03-04 @ 12:45:09
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Norrland

inga bilder??

2010-03-04 @ 12:59:26
Postat av: Camilla

Nja, jag gillade inte proviva blåbärsdryck sådär jättemkt..var inget fel på den iofs. Lillen däremot ÄLSKAR den :)

Mysigt med kattungar hörru :D

2010-03-04 @ 13:09:53
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback