6/3 2010 - DAGENS 90TALSKLIPP

Förlåtförlåtförlåt...
Jag la inte in något 90talsklipp igår men därför blir det två idag. :)
Först tänkte jag skriva att alldeles strax så far vi in til stan och vi ska först äta middag på max tror jag att det blir, sen ska vi gå coh se på bion som sagt. :D

här är dagens 90talsklipp:det blir lite mer marcoolio. obs! ni måste nog hoppa in en bit om ni inte vill se en massa prat!

sen har vi också: boomboomboom...

[x]-tidiga morgonar på helgerna för att titta på Sailormoon och Totally Spies
[ ]-när all that var det roligaste som fanns
[ ]-pokemon och digimon
[ ]-när man spelade kulor på skolgården varje rast
[ ]-när Britney Spears och Spice Girls var det enda man lyssnade på
[ ]-när Pippis pappa var fångad av pirater
[ ]-när Timon och Pumba bara var med i Lejonkungen och inte hade ett eget program
[ ]-"I'm a tamagutchi, and I can make you happy"
[ ]-"I'm a barbie girl, in a barbie world, I'm made of plastic, it's fantastic"
[ ]-"Sola å bada, tio pina colada. På sommar'n är livet som bäst"
[ ]-"Mål mål mål, mera mål, å mål, det kommer det att bli"
[ ]-"boom boom boom boom, I want you in my room"
HA EN BRA KVÄLL, SKRIVER SEN DÅ JAG ÄR HEMMA!! :D<3<3

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback