7/3 2010

VECKANSBLOGG RÖSTNING ETT INLÄGG UNDER ELLER UNDER KATEGORIN "VECKANS BLOGG".

Nu ska jag och mr.love gå och sova, jag vet att det har varit skit kass uppdatering idag men det har sina skäl. :P
Vi har iallafall nu under kvällen spelat skip-boo och chicago i köket med mamma och P.
Nu ligger katten och skyddar bäbisarna ifrån valparna som vi har. Jag och mr.love ska nog se på typ "Erin Brokovich".
En bild innan det ens var bestämt att vi skulle på kalles, då jag satt ute i solen och njöt av vädret och väntade på att Ma*** skulle komma förbi. :D

Här är en bild ifrån igår:

Den bjuder jag på. :P

Den hära tillfälliga xide'rn var jääääte god kan jag då säga, vattenmelon rakt igenom.. mmmmmmumma. <3
jaja men nu ska vi gå och lägga oss, så att vi tar oss upp någon gång imorgon.
LOVE YALL!



Kommentarer
Postat av: Ma***

Haha! Det syns hur dammig spegel jag har på bilden med Xide'rn xD Samt att man kan tro att vi är på väg att göra annat när vi räcker ut tungan mot varandra xD



Kram!

2010-03-07 @ 11:41:53

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback