11/11 2010

jaa men dryga kan vi ju också vara, eller hur??
Ni vet det jag skrev sist om att en annan tjej i min klass hade fått fara till solanderskolan, ja jag kommenterade på henne fb om det. hon radera kommentaren. Moget? jaja jag kommer inte skriva ut namn iaf.

Sen så sa hon ju en sån där sak på lektionen för typ jätte länge sen men det stör mig fortfarande det kommer nog aldrig sluta störa mig heller. vi hade ett papper på 25 personer ockå skulle vi välja 10st som skulle hoppa av en buss för att annars kunde bussen inte fortsätta fara vidare och det var typ jätte kallt ute så det var inte säkert att man skulle överleva om man vart tvungen kliva av bussen. då kunde man välja på fok som var:
på fjällresa, gammla tanter, skinhead, polis, läkare som var din kusin, dement dam, hjälpredor, brandmän också kunde du välja en utvecklingsstörd kille på 19 år.

Tjejen i klassen valde den utvecklingsstörda killen, än så länge stör jag mig inte på det.. men då när hon ska förklara så säger hon att:" Cpstörda för ju inget till samhället inte behöver dem finnas, om det vart en brand på skolan och du kunde välja på att rädda en vanligklass och en cpklass nog skulle du ju rädda den vanliga klassen.."

ne jag skulle inte välja den "vanliga klassen" därför att dem skulle kanske klara av att ta sig ut själv vilket kanske inte alla utvecklingsstörda skulle klara av...

Vilket skulle du välja om det började brinna och du skulle rädda en klass.

En "vanlig klass" eller klass med utvecklingsstörda???
OCH DU KÄNNER INGEN UR NÅGON AV KLASSERNA!!

Aja nu ska jag nöta satc till mr.love kommer hem iaf. ;P

PUSSPUSS

Saknar min Smilla:


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback