13/11 2010

En laptop ska man ju kunna ta med sig vars som helst, och med sån hära internet grej som ser ut som ett usb ska man kunna ha internet överallt. men hur som helst på laptopar är det ju oftast märk mina ord oftast svarta tangenter, men om man då någon gång sitter i ett mörkt rum eller en mörk stuga vad som helst som är mörkt, HUR FAN SKA MAN KUNNA SE VAD MAN SKRIVER. Ska man seriöst måsta sitta och sudda hela tiden då man skriver fel??

och sen den där himla irriterande lilla plattan på laptops, råkar man snudda med armen på den då man skriver så hoppar ju muspekaren så att man råkar klicka någonstans imitten av texten som man skriver också börjar man skriva mitt i texten också måste man sudda och klicka om så det blir rätt... ja laptops kan vara ganska så irriterande ibland, bra och behändiga men irriterande!!


Nu börjar jag vara lite trött så jag vågar inte lägga mig ner för då kommer jag bara att somna och det är ju inte meningen att man ska somna på lan. ;P

"För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion."


bada är mysigt. ;P


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback