14/11 2010

Nu är jag hemma Hos A med min syster Josefin. Smidiga jag tog med mig både kamera datorn bankdosan och allt möjligt men såklart så glömde jag att mr.love hade min mobil.. Också ringer josefin på min mobil då mr.love svarar så säger Josse: Har *piteasflicka* glömt mobilen där??..
Ne men vadå trög hon ringer på min mobil och mr.love svarar också fråga hon, har *piteasflicka* glömt mobilen där.. Vad kan hon ha tänkt med?? ;P
aja iaf tillbaka till DAGENS FRÅGA: VAD ÄR DEN PERFEKTA FARSDAGSPRESENTEN!!

ikväll kommer ni att få läsa vad jag och min syster gav min far! :D

PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback