14/11 2010

Nu är jag hemma igen efter en tripp till vitsand. :) Vi tog det väll mest lungt hos pappa tittade igenom grispris filmen.

ja nu kanske jag ska ta och förklara vad grispris är, det är jag och mina två småsystrar som har gjort dem den första som gjordes var för att vi tänkte göra en typ vanlig film men då blev det bara en massa fel då vi filmade så vi klippte ihop alla "bloopers" ist och sen då vi filmade sista scenen till den filmen så gjorde carro ett grymtande som lät som en gris och då bestämde vi att den som var mest lejd i filmen skulle få ett pris och då fick det bli att första filmen hette grispris efter det så har vi väll bestämmt lite då och då, då vi haft tråkigt att vi ska ta och filma till grispris och nu ör vi upp i som sagt mellan 4-6 filmen kommer inte riktigt ihåg men jag tycker om att klippa filmer själv om jag säger så jag ska väll snart ta och klippa ihop en film som är allmän som jag kan lägga ut här på bloggen så ni läsare kan få se vad jag pratar om då jag säger att jag gillar att klippa filmer. ;P

nu ska jag iaf ligga i min säng och bara ta det lungt ett tag sen ska jag gå och duscha för man känner sig ju inte särskilt fräsch efter ett lan. ;P

HUGS AND KISSES FRÅN PITEASFLICKA. ;p


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback