15/11 2010

Nu är jag hemma igen och ska försöka sova, imorgon blir det ingen praktik heller men på onsdag då skiter jag i om jag är sjuk för då måste jag verkligen dit. Men imorgon måste jag vara hemma igen.

Jag vart ju tvungen att fara in till stan trots att jag är sjuk för jag vart tvungen att fixa till mina glasögon, jag vet att jag inte tar mina bilder med glasögon på men det är för att av glasögon så blir det fula skuggor och man kan inte se sminkning på ögon med glasögon lika bra. -.- låt mig vara knäpp om ni vill men har man haft glasögon sen man var 4 år gammal så har man rätt att ta bilder utan tycker jag. ;P jag ska väll snart ta och lägga upp en bild med glasögon på så får ni se hur det ser ut men det kommer inte att komma ofta såna bilder kan jag ju bara lungt säga!!

aja nu ska jag vila och dricka nå te kanske ta någon vitamin eller något.
Någon som vet nån medecin som är bra för magen??

PUSS O KN*LL MINA HJÄRTEGULL

Farmor och farfars kisse Argon:

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback