16/11 2010

Ganska nyss hemkommen från epromenad från ungefär centrala öjebyn och jag kan ju bara säga att dey är kaaaaaallt ute.

Påvägen hem så stannade jag hos J och hälsade på där ett tag och eftersom att vi har tre hanhundar här hemma så tyckte deras lilla hund att jag luktade för mycket han hund så den kissade på mig.. ;P :( iaf så fick jag ta ett par av hennes mjukisbyxor och hon ska få ett ciggpack för det sen så fick jag behålla dem. ;P

Min klänning ifrån ellos har precis kommit hem och nu måste jag bara vänta tills studiebidraget kommer så kan jag betala trafikförsäkring och klänningen hade jag också fler dagar på mig.. men det med trafikförsäkringen så har jag typ tills imorgon på mig.. och jag fick räkningen idag man får det alltid så bra till...

aja nu ska jag hitta på nått att göra tills mr.love kommer hit.

PUSSPUSS

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback