17/11 2010

Helloo all sweethearts...

Mamma och P har börjat planera att bygga om köket och toaletten synd bara att det kommer antagligen inte vara färdigt förrens då jag flyttar ut. ;P

Nu eftersom att jag inte kan se nå mer "sex and the city" så vill jag börja se dem gamla big brother avsnitten helst från 2004 och 2006 men DET GÅR JU FAN INTE Å FÅ TAG I!! någon som vte vars man kan få tag i det??

aja nu ska jag gå på tossi för typ femtioelfte gången idag.
imorgon ska jag på praktiken fastän jag inte är helt frisk än, men jag kan ju inte sitta hemma och ruttna hur länge som helst. ;P

PUSSPUSS
Gammal film på lucifer:



Kommentarer
Postat av: Emma

Är det en norsk skogskatt? (:



"Är detta framtidens artister/band ?

Den nya superstjärnan i Japan är ett Hologram!

Se liveframträdanden med dessa hologram i mitt senaste inlägg och svara gärna på frågorna om videon! ^^



Har dessutom tävlingen Veckans Bild som du gärna får delta i! :D"

2010-11-18 @ 00:21:32
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback