17/11 2010

Mamma och P stoppade inte i internet imorse innan dem for till jobbet så därför har jag inte kunnat skriva något idag.. jagvet jag vet tråååkmåns. ;P
Nu har jag inget mer sex and the city att se. :(( Jag har sett klart alla säsonger och jag har sett klart båda filmerna... :(  Nu sitter jag och försöker bli medlem på en sida men det går inge bra för jag fattar typ ingenting. ;p menmen här är ett klipp ni kan se på.

Jag och min lillebror då vi var små. det är dåligt ljud men jag säger först: du får inte filma mig om jag inte får filma dig din dumma mamma. Sen säger dennis: mamma den gick sönder... ;P



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback