18/11 2010

Nu har Mii, J och L farit.. Jag bakade muffins eller ja först for vi på Willys (bruce willys) ;P tihi *internt skämt*
Ja efter att jag bakat muffins så gick vi till mitt rum och såg på "I love you Philip morris" men vi hann bara se halva. ;P

Jag kände också någonstans där i mitten att jag har fått tillbaka min förb**nade benhinneinflamation.. jag får det typ hela tiden och det gör så "@£#$£#¤$£$ ont.. jag vill inte ens skriva ut hur ont det gör.. men jag har lindat runt benet som ett stöd. vet inte om det hjälper men just nu känns det då som att det hjälper lite grand + att benet blir inte kallt så det borde hjälpa lite.

Nu ska jag iaf gå tillbaka till vardagsrummet och se klart på "criminal minds", sen ska nog jag och mr.love lägga oss och sova jag är så förbenat trött....

PUSSOPUSS


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback