18/11 2010

Nu äntligen för några timmar sen så blev jag av med sista fordonsförsäkringen eftersom att jag har sagt upp den. ;P



Nu ligger jag i sängen och bara myser med Benji också tittar vi på "ung och bortskämd" förra avsnittet. ;P

Men hur är det där med bortskämd igentligen, är man bortskämd eller blir man bortskämd???
jag menar det är ju föräldrarna som måste sätta stopp eftersom att det är ju dem som startar det. om ungen som liten skriker efter vad den vill ha och föräldrarna aldrig säger nej utan bara ger barnen det dem vill ha så är det ju faktiskt deras eget fel. sen om någon som är över 19/20 år gammal ochfortfarande bor hemma och lever på föräldrarnas pengar varför säger föräldrarna inte nej och sätter stopp för det hela ist för att skicka in ungen/ungarna i ett tv programm som visas för hela sverige.

Om dem vill att deras ungar ska lära sig något så LÄR DEM DÅ!! man behöver ju inte skicka iväg dem till skogen också tro att dem ska lära sig allt själva för det är ju inte så vi "normala" barn lär oss. Utan vi har föräldrar som bryr sig och vill att vi ska klara oss här i livet. våra föräldrar kommer inte alltid att finnas där för oss så förr eller senare så måste vi lära oss att ta hand om oss själva. och bästa sättet är väll att lära sig av förlädrarna tycker då jag. ;;P
Sen kan man ju inte tro att man blir känd av att sova till 12-13 på dagarna sen ställa sig framför spegeln i en timme och sen bara ut och shoppa va fan man måste ju försöka också med att komma på hur man ska bli känd och hur man ska få folk att reagera!!!!

SKÄRP ER ALLIHOPA "BORTSKÄMDA" UNGAR!!


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback