21/11 2010

OM NI ÄR KÄNSLIGA FÖR BILDER SÅ TITTA IIIINTE!!!!



Nu när jag och miss satt och tittade på "the incurable" så handlade det om en kvinna som fått bröstcancer och bara hade 50% chans att överleva på 5 år. (hon överlevde tack vara mikrobiotisk mat).
Men det som jag kom och tänka på är att det är ganska många i min ålder eller något år äldre som får cancer nu eller har haft det, det senaste året.. som ja kan komma på nu så är det 1 som är 1 år äldre, 1 som  är två år äldre och två st som är lika gammal som jag och sen vet jag en annan som är mycket yngre än mig...

VARFÖR FÅR ALLA I PITEÅ CANCER????

Bröstcancer
|
|
V

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback