22/11 2010

Jag har lagat middag, och ätit för den delen. ;p

Jag gjorde köttfärs med någon kryddblandning så dära random kryddor. också kokade jag ris så som min farfar brukar göra det. ;p säger dock inte hur för det är hemglir, ungefär som receptet som mamma har till muffinsen som jag gör, jag kan göra då folk är i närheten men säger aldrig receptet. ;P sen har jag egna kalla såser och varma såser som jag inte berättar för någon förutom mamma. :)

aja nu ska jag snart se en film som heter " you've got mail". Någon som vet  om den är bra??

PUSSELIPUSS
en film på en kille i vår klass förra året då vi väntade på en lektion. :)



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback