22/11 2010 - trodde aldrig

Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle göra detta, men nu gör jag det. jag ska lägga in ett väldigt kort klipp då jag sjunger en väldigt kort snutt. Jag sjunger "med en enkel tulipan"

säg gärna vad ni tycker men var snälla!! ;P annars kommer jag aldrig mer våga göra något sånt här. det här är ett väldigt stort steg för mig med tanke på att någon lagt ut ett klipp på youtube från då jag skulle försöka "rappa" då jag var typ 11-12 år. den som lagt ut det påstår att  jag var 16 men det var jag inte. hur som helst VAR SNÄLLA!!

jag vet att jag tar  mig på näsan men det var för att det kliade. ;P
SÄG
DOCK GÄRNA VAD NI TYCKER!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja du var inte så bra...

2010-11-22 @ 19:30:07
Postat av: Anonym

Mja, jag skulle inte försöka mig påen sångkarriär direkt om jag var du...

2010-11-24 @ 16:10:09

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback