24/11 2010

Idag är det exakt en månad kvar tills julafton.
dags att börja julpynta, inhandla julklappar, vissa kanske ska börja handla vissa saker till julbordet till och med.

Och med detta vill jag säga: NU ÄR DET JUL IGEN, Å NU ÄR DET JUL IGEN!!

Alla som känner sig manade att köpa julklapp till mig varsågoda. :) Jag kanske ger en julklapp tillbaka. ;P
Så fort studiebidraget kommer så blir det dags för julklappshandling.. det enda jag behöver då är en chaufför... ;P

I år blir det en massa julfirande, jag ska även förhoppningsvis som det ser ut nu så ska jag fira jul med mr.love för första gången. Vi slipper dem dyra samtalen mellan finland och sverige, vi slipper sakna varandra och vi slipper fira våran egen lillajulafton då vi kommer hem. Och har man tur så får man kanske till och med julsex. ;P
tihi jag vet jag är lite Naughty idag, men det är för att jag är på bra humör.

Nu ska jag:
1. sortera kläder
2. Tvätta kläder
3. bädda färdigt sängen
4. sortera skor
5. hämta lite kläder och sånt från garaget( vinterkläder, har ju bara sommarkläder inne)
6. ringa mr.love
7. laga middag
8. städa lite åt mamma
9. torktummla alla kläder
10. städa garderoben


Sen måste jag sova för att lilla jag är trött idag. ;P

TJOSAN I TROSAN!!
Jag och min syster.. <3 saknar sommaren. ;P

Kommentarer
Postat av: den gamla

Men vad du är duktig, hoppas det blev att göra allt detta

2010-11-24 @ 16:23:44

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback