25/11 2010

har nyduschat och känner mig fräsch. ;P

fick kommentaren för någon vecka sen, då jag fick ett par byxor av en tjejkompis att hon tyckte det var ovant att se mig i mjukisbyxor. Jag tycker att jag alltid har mjukisbyxor på mig och hon sa att jag typ jämt har jeans. ;P
så nu när jag pratade med mr.love så frågade jag han, och han sa att jag har mjukisbyxor hemma men inte lika ofta ute. ;P

men mjukisbyxor är väll ändå mer såna här skönslapparkläder som man har hemma med en större tröja. dock så måste jag säga att det är MÅNGA som får snygg rumpa i mjukisbyxor, då pratar jag inte om killar.

aja till något helt annat här är en video på mina kusiner hor mormor och morfar med deras hundar. lägg märke till ljudet från en av hundarna. ;P den låter skit wierd.



Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback