26/11 2010

Ja förlåt för dålig uppdate idag. ;p
Sista dagen av praktiken var idag, tråkigt men sant.
Jag slutade 11 då åkte jag in till station till mr.love och åt lunch med honom eftersom att jag tycker inte om tomtegröt.

Sen gick vi lite i stan och jag blev kär i en kofta som jag ska köpa då studiebidraget kommer efter att jag gjort julklappsinhandling.
efter stan så blev det hem till mig med buss sen kom C och J och hämtade oss också blev det willys handla dricka, godis och chips, sen stan igen för att J behövde en jacka.

Pojkarna ska iaf lana och vi är hemma hos mr.love.
Jag coh J ska se på Titanic sen. ;P
Nu blir det lite nörd vid datorn läsa lite om anden i glaset ja jag tror på övernaturliga fenomen, ber ni om att veta mer ås kan jag förklara vad jag vart med om, men vill ingen veta så orkar jag inte kanske att jag gör en flik om det senare.

Här är en video på min lillasyster då hon känner hur hennes örhänge ser ut. ;P



Kommentarer
Postat av: angelina

söt lillasyster:d

2010-11-26 @ 19:39:14
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback