30/11 2010

inatt så fyllde jag på tlf, idag har fått köpa en liten sak till mig själv, annars har jag handlat julklappar och har nästan inga pengar kvar..

anledning till varför jag måste köpa julklappar trots att jag inga pengar har. Det är för att då man får julklappar så känns det skiitdumt om man inte har någon julklapp tillbaka, det känns bara elakt att bara ta men aldrig ge.

Jag har nu köpt till:
mormor/morfar
farmor/farfar
Josse, carro
Mamma x2 och P
Pappa och S
Mii
Min fru
Kussenusse
Miss
+ födelsedagspresent till:
Miss och Josse

Har kvar att köpa till:
Dennis
Oliver
Kevin
Celine
Louise
Anneke

Kommentarer
Postat av: Cricka

Aa sant!



Haha Tack så mycket! Rar flicka :D

2010-11-30 @ 17:18:47
URL: http://cbergstroem.blogg.se/
Postat av: Cricka

17 år från sundsvall :D

2010-11-30 @ 17:41:43
URL: http://cbergstroem.blogg.se/
Postat av: janelle!

heydu!

nu är detsåhär, att jag har frågestund. skulle bli väldigt glad om du frågade något. anse inte det här som en reklam eller spam tack! bra blogg föresten!

2010-11-30 @ 18:51:13
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Den gamla

Men det var värst så många du ska köpa julklapp till,jag förstår att dina pengar har tagit slut

2010-12-01 @ 14:51:26

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback