FILMTIPS!!

 

Nu är det så här att jag såg en film för bara någon dag sen som hette "motherhood" den var bra, inte bäst men den var bra.

Alla ni som vet hur era mammor har det, om dem har mycket att göra, är stressade och ni vet att dem försöker fixa allt fastän dem bara inte kan. känner ni igen det??

Isfl ska ni se "Motherhood". om du så är mamma själv eller har en sån mamma som jag beskrev ni borde se filmen. I filmen spelar Uma Thurman, jag tycker att hon är en bra skådespelare. Ni andra ni avgör själva vad ni tycker. Men det var iaf dagens filmtips. ;P



Kommentarer
Postat av: emilia

Har sett den den är bra. äälskar ume thurman.

2010-11-24 @ 18:15:07

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback