FILMTIPS!!

 

TITANIC!

Titanic är en film som alla borde se, har du inte sett den så MÅSTE du se den. Man kan se den flera gånger om och varje gång trots att man redan sett den typ 1000ggr så är man lika spänd och hoppas på ett bra slut varje gång. Det är en film som om jag skulle se den utan att vara trött så skulle jag säkert kunna gråta utav den också. Nu gråter jag inte lätt av filmer det finns typ 2-3 filmer som jag gråtit av titanic är en av dem!

Ni som inte sett den.. det är ett måste, gör vad som helst för att se den gå och köp den, tanka hem den, låna den  vad som helst bara ni ser den. DET ÄR EN KLASSIKER!!!!

Den är ganska lång så se till att du har tid över då du ser den och inte blir så att du måste gå iväg fler gånger än nödvändigt under filmen.


Kommentarer
Postat av: Manda Keyzi

Jag gillar egentligen inte "sånna" filmer, men titanic är en så sjukt underbar film och jag håller med dig - det går inte att kolla på den utan att börga gråta.

2010-11-30 @ 00:09:16
URL: http://killdoll.blogg.se/

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback