18/10 2010

Känner att det var väldigt längesen jag skrev nå här.... Dags att skriva nå kanske.

jag har ju varit "ovänn" eller inte särskilt bra med min vän sen i januari då jag flyttade hem till min mamma. Men nu pratar jag och han igen och vi får väll se vart det leder och hoppas på det bästa. :D än så länge ser det bar ut för oss båda.

Jag ska fara och hälsa på honom imorgon. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på bra gammal musik:


Här är lite bilder för att det var länge sen det med:
Min älskade kisse Lucifer har flyttat. :'(:'( Och min älskade Ellie har sprungit bort för att hon blev less på Lucifer jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka nu då Lucifer har flyttat....


Här är lite bilder på mig från i somras och nu i höst. :) Orkar dock inte beskära bilderna.. eller göra nått med dem...
kan säga att jag har inte gjort något med mitt hår på bilderna jag har bara ibland lockigt och ibland rakt. ;P



Nåja nu ska jag städa rummet.
TJOSAN I TROSAN!!


Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback