26/10 2010

tydligen så kan man bränna bort hår med silverschampoo.
NÅGON SOM VET LÄNGSTA TIDEN MAN KAN HA I?? Jag har fått veta 4 timmar sen någon timme då och då så fort man har tid!?

F*n alltså jag vill vara blond så mycket så att jag riskerar att tappahåret bränna sönder hårbotten förstöra mitt hår och sen nu så riskerar jag att bränna AV hår! Vad är det för fel på mig igentligen??

Jag vill inte vara som alla andra då alla färgade blondt så blev jag brunett sen då alla färgade brunt så färgade jag svart nu blir alla svart håriga då vill jag vara blondin, är det verkligen så fel på/av mig att inte vilja vara som alla andra?
Jag vill vara en sån som sticker ut ur mängden, jag är annorlunda.
Jag bantar inte,
jag är ingen "modebloggare",
jag gör inte som alla andra,
jag är eller vill inte vara som alla andra.
Är det verkligen så fel av mig??

Gammal brun hårfärg:

Svarthårig:

Blond:

Annan brunhårfärg:

Dubbel färg ( ljusbrun och svart ):

dubbel färg ( mörkbrun och svart )

Rödhårig (Det här är inte en bild från då jag var rödhårig men hade ingen annan)
Den här bilden är ifrån då jag avfärgade håret så därför säger jag att det är ingen riktig bild för jag hade inte håret så länge, men jag har varit rödhårig men alla dem bilderna är hos min pappa!:


Jag har haft andra fäger med men som sagt jag har mer bilder hos min fader.

Nu ska jag fortsätta titta på desperate sen ska jag gå och skölja ur silverschampoot. :)

PUSS O PALT DET VAR ALLT!!
Jag måste få tag i fler ordspråk.. -.-

Kommentarer

:

Om du ska kommentera för att jag ska gå in så skriv något om inlägget också, speciellt om inlägget inehåller en fråga! jag går alltid in och kollar på era bloggar endå, om ni kommenterar så klart, så ni behöver inte skriva (kolla in min blogg)skriv endast det om ni har tex dagens fråga eller liknande! tack för att du kommenterar!

Vad tycker du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback